De enige succesformule

executive-461650__180

De enige succesformule

Vandaag vertel ik je over de enige succesformule die jij nodigt hebt. Dit is het vervolg op het blog van vorige week toen ik je liet weten welke drie actie je moest beheersen om succes te behalen en te behouden.

Kijk formules bestaan uit  stappen die je moet zetten om tot het gewenste resultaat te komen. Dat gaan we hier ook doen. Om te weten welke formule voor jou werkt, moet jij weten wat je gewenste resultaat is!

En dat is al direct de eerste van zes stappen.

  1. Wat is jouw uitkomst, concreet en helder in woorden omschreven. Je kracht ligt hier!!!
  2. Weet waarom jij doet wat je doet. Waarom moet dit van jou? Wat is de enige echte reden?
  3. Neem elke dag minimaal twee uur om aan je gewenste resultaat te werken! Actie, actie, actie! Consistent, elke dag bezig zijn met werken aan je doel totdat je bent waar je wilt zijn. Klik hier hoe je deze focus bereikt
  4. Maak een nulmeting door op te schrijven wat je NU krijgt als resultaat en wat je GEWENSTE resultaat wordt. Om consistent te kunnen zijn is het super belangrijk je bewust te zijn van wat je krijgt of ontvangt in de gewenste situatie.
  5. Pak het blog van vorige week en VERANDER JE AANPAK om dus andere resultaten te krijgen.
  6. Visualiseer nu je GEWENSTE resultaat. Zie het in een beeld voor je als je de ogen sluit. Het is belangrijk om dit beeld duidelijk te hebben. Wat jij je ook voorstelt of waar je naar kijkt, je onderbewuste zelf vertelt je wat je moet doen of welke acties noodzakelijk zijn.

De redenen waarom je doet wat je doet moet sterk genoeg zijn. Kies redenen die zo sterk zijn dat je in staat bent om er a.h.w. voor te willen sterven.handen

Je bent er bijna! Nog twee acties te gaan!

Als je na veel zelfonderzoek bovenstaande bedacht hebt moet je ook jouw innerlijke kracht vertellen dat het vanaf nu anders gaat. De innerlijke kracht is je geheugen.

  1. Je gaat je geheugen anders instrueren. Hoe?

Er zijn vier woorden die je geheugen zullen instrueren: perceptie, emotie, rapporteren en strategie.

  • Perceptie: het hebben van een visie heeft een begeleidende werking. Het zorgt dat je weet waar je aan werkt en waarom dat zo is.
  • Emotie: emotie bepaalt hoe jij je voelt en hoe jij je gedraagt. Mindfulness helpt je in te zien dat je emoties hebt en niet bent. Dat betekent dat je emoties lastig voor je kunnen zijn maar jij blijft wie je bent. Je kunt de sterkte van emoties beïnvloeden zodat ze je leven niet te veel dwarsbomen.
  • Rapporteren: Vertel waar je mee bezig bent aan anderen. Het helpt je elke dag opnieuw door te zetten.
  • Strategie: een manier om consistent je doelen te bepalen. Hou je vorderingen bij en zorg voor een goed werkschema, zie stap 3 bovenaan.vraagtekens
  1. Jezelf overtuigingen

Een overtuiging is een gevoel van zekerheid over wat iets betekent. Er zijn drie overtuigingen voor blijvend succes. Je kent ze vast wel. Plak deze in het zicht zodat je ze elke ochtend ziet voor je begint.

 

  1. Het MOET NU veranderen
  2. IK moet het NU veranderen
  3. Ik KAN het NU veranderen

Onthoud! Het VERLEDEN staat niet gelijk aan de TOEKOMST tenzij je daar leeft.

Laat je mij weten op welke momenten jij nog in problemen denkt, dan help ik je bij jouw volgende stap.

DEEL dit artikel met jouw netwerk door op de Facebook, LinkedIn, Twitter en Google+ knoppen te klikken, want zo kunnen bevriende ondernemers in jouw netwerk ook van dit materiaal profiteren

Bouw aan je toekomst!

Groet, Anje

, , , , , ,

No comments yet.

Geef een reactie

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.